Bestelinformatie

Hieronder vindt u alle praktische informatie over het plaatsen van een bestelling bij EuroCave en hoe het proces daarna verloopt.

HOE TE BESTELLEN?

Bij EuroCave hechten we veel waarde aan persoonlijk advies. Onze ervaring leert namelijk dat iedere wijncollectie uniek is en we willen u graag een oplossing bieden die aan al uw wensen voldoet. Dat is ook de reden dat wij geen webwinkelconcept hanteren. Hoe kunt u dan wel bestellen?

Showroom

Breng een bezoek aan onze showroom in Bornem. Hier kunt u samen met één van onze verkoopadviseurs alle systemen bekijken en met eigen ogen zien waarom EuroCave bekend staat als hét merk voor de echte wijnliefhebber.

Bel ons

Onze verkoopadviseurs kunnen u aan de hand van uw wensen door ons assortiment loodsen, eventueel met behulp van de website. Wij zijn bereikbaar op 03 808 12 42

Contactformulier

Vul het contactformulier in. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie van één van onze verkoopadviseurs

Opdrachtbevestiging

Als u uw bestelling telefonisch, per e-mail, per fax of per post aan ons doorgeeft, ontvangt u altijd een opdrachtbevestiging. Hierin kunt u alles nog eens rustig nalezen, zodat u zeker weet dat uw bestelling goed is verwerkt. Mocht u nog iets willen wijzigen, dan kunt u dat aangeven op de bevestiging of telefonisch doorgeven. Zodra wij de bevestigingen ondertekend retour hebben ontvangen, wordt uw persoonlijke bestelling in productie genomen.

Email ons

U kunt een e-mail sturen met uw wensen naar info@eurocave.be

Adres

Ons postadres is Professor Eykmanweg 5, 5144 ND, Waalwijk (Nederland).

Betaalwijze

U kunt bij EuroCave op twee manieren betalen. Vooraf op ons banknummer KBC BE 24731030066638, of bij aflevering; contant of per pin. Let u bij een pinbetaling wel op het maximale bedrag wat u per dag kunt pinnen en vraag eventueel een eenmalige verhoging aan voor op de bezorgdag. Een aanbetaling is bij EuroCave niet nodig bij bedragen tot € 6000,-, daarboven vragen wij een aanbetaling van 20%.